Nya medarbetare på Universitetsservice ledning och stöd

16 november 2017

Under 2017 har Universitetsservice ledning och stöd fått ett antal nya medarbetare:

Ida Lestander

Foto: Mattias Pettersson

Områdeschef Ida Lestander är ansvarig för Universitetsservice alla tjänster på område norr. Det är till henne du ska vända dig om du har frågor eller synpunkter om servicen i Universitetsbiblioteket, Samhällsvetarhuset, Lärarutbildningshuset och Östra paviljongen.

Roland Pettersson

Foto: Mattias Pettersson

Områdeschef Roland Petterson är ansvarig för Universitetsservice alla tjänster på område söder. Det är till honom du ska vända dig om du har frågor eller synpunkter om servicen i Beteendevetarhuset, Norra Beteendevetarhuset, Polishuset, Humanisthuset, MIT-huset, Teknikhuset och Universum.

Områdeschef Anette Holmqvist (bild saknas) är ansvarig för Universitetsservice alla tjänster på område väster. Det är till henne du ska vända dig om du har frågor eller synpunkter om servicen i Biologihuset, Vårdvetarhuset, Naturvetarhuset, Campus Örnsköldsvik och Skellefteå, UCCB och UmUs lokaler på VLL. Här hittar du information och kontaktuppgifter för övriga områden.

Camilla Jägerving Isaksson

Foto: Ulrika Bergfors

Camilla Jägerving Isaksson är utvecklingsledare för bokningsbara lokaler, tentamensservice, kopiering och utskrifter samt UmU tryckeriservice.

Larissa Gulandal

Foto: Mattias Pettersson

Larissa Gulandal är ekonom.

Tomas Rimbark

Foto: Mattias Pettersson

Tomas Rimbark är projektledare för IT- och systemstöd.

Du hittar mer information om Universitetsservice och våra tjänster på sidan www.service.umu.se. Kontaktuppgifter finns i personalkatalogen, du kan också kontakta oss via Infocenter (kontaktuppgifter finns uppe till höger).

Kontakt - vi nås via infocenter

Telefon 090-786 50 00
Kontaktformulär

Använd Ctrl för att välja flera filer. Avbryt i fildialogen rensar val.
Bifogade filer får inte vara mer än 5 MB.