Fokusmiljöer öppna för bokning i Time Edit

18 januari 2018

En fokusmiljö är en miljö som ska locka till nya lösningar och stimulera till nytänkande – inom utbildning, forskning och samverkan. Nu går det att boka universitetets tre fokusmiljöer i MIT-huset, KBC-huset och i landstingets lokaler.

Det finns idag tre fokusmiljöer runt om på Umeå universitet: MIT-place i MIT-huset, Common Ground i landstingets lokaler och fokusmiljön i KBC. Lokalerna kan användas för undervisning, konferenser, möten eller andra typer av arrangemang.

Bokningsförfrågan och priser
Om du vill använda någon av fokusmiljöerna skickar du en bokningsförfrågan via TimeEdit. Du behöver en bekräftelse från en administratör för att vara säker på att din bokning är godkänd.

Att hyra en fokusmiljö kostar ungefär lika mycket som andra lokaler. Om anledningen till din bokning ligger inom ramen för fokusmiljöernas syfte, kan du kontakta respektive facilitator som då kan göra din bokning kostnadsfri.

Läs mer om universitetets fokusmiljöer

Text: Anja Axelsson