Säg vad du tycker om universitetets profilprodukter

8 november 2018

Inom kort ska nya profilprodukter tas fram och löpande introduceras för försäljning i butiken i Infocenter. Senast fredagen den 16 november kan du lämna dina synpunkter på vad som skulle passa bra som profilprodukter för universitetet.

Den blåvita tröjan är en av Umeå universitets gamla profilprodukter.

Foto: Mattias Pettersson

Tröjan på bilden är exempel på en tidigare profilprodukt från Umeå universitet. Har du några idéer om vad som skulle passa bra som nya profilprodukter för universitetet? Vad skulle du till exempel vilja ta med dig när du representerar universitetet på andra ställen, och vad skulle vara lämpligt att ge bort som gåva till universitetets gäster, eller dina egna vänner och bekanta?

Ta chansen, säg vad du tycker och lämna förslag på nya profilprodukter genom att svara på enkäten senast den 16 november.

Lämna förslag i enkäten

Nya profilprodukter tas fram i höst
Kommunikationsenheten har ansvaret för universitetets profilprodukter och avsikten är att sortimentet ska täcka hela universitetets behov. Under hösten ska nya produkter tas fram och löpande introduceras för försäljning i butiken i Infocenter. Samtidigt sker en upphandling för att få en ny profilleverantör.

Har du frågor eller behov av profilprodukter innan upphandlingen är klar? Kontakta:

Inhousebyrån vid Kommunikationsenheten