Ny doktor? Anmäl dig till vårpromotionen!

15 februari 2018

Umeå universitets Vårpromotion – när nya doktorer promoveras och priser utdelas – äger rum i Aula Nordica lördag den 19 maj 2018 kl. 16.00. Efterföljande vårbankett hålls i restaurang Universum kl. 18.00. Doktorer som har avlagt sin doktorsexamen senast den 7 maj 2018 är välkomna att delta. Sista anmälningsdag 4 april.

Diplom och doktorshattar vid vårpromotionen 2017 på Umeå universitet.

Foto: Mattias Pettersson

Observera att alla som ska promoveras ska ha hellång klänning, frack med vit väst och vit fluga, folkdräkt, nationaldräkt eller akademisk gown vid ceremonin.

Doktorer vid den medicinska fakulteten, som promoveras med doktorshatt, bör notera att sista datum för vara med i utlottning för att hyra doktorshatt är 28 februari kl. 13.00 och för att köpa 7 mars.

Information och anmälan

Sista anmälningsdag 4 april 2018.

Välkommen!

Notera: Vill du delta vid Vårpromotionen 2019 istället? Ange din e-postadress i nedanstående formulär så får du information i februari 2019 när anmälan öppnats.

Information om anmälan till Vårpromotionen 2019