Ny fakultetsbroschyr på svenska och engelska

12 november 2019

Fakulteten har uppdaterat broschyren som beskriver fakultetens verksamhet. Broschyren finns tillgänglig på både svenska och engelska och har tryckts upp i en begränsad upplaga.

En ny broschyr har tagits fram som beskriver fakultetens verksamhet. Den finns tillgänglig på svenska och engelska.

Foto:

Broschyren beskriver fakultetens verksamhet och har inför i år utökats något när det gäller beskrivningen av vilken forskning som bedrivs.

Broschyren finns på både svenska och engelska och ett tiotal exemplar av vardera skickas ut till fakultetens institutioner under denna vecka. Finns behov av ytterligare exemplar, kontakta anna-lena.lindskog@umu.se på fakultetskansliet. Utöver de exemplar som skickas ut har vi ett 80-tal broschyrer i lager.

Broschyren kan också laddas ner:

Fakultetsbroschyr 2019 på svenska

Fakultetsbroschyr 2019 på engelska