Reviderad kommunikationsplan för Teknisk-naturvetenskaplig fakultet

7 februari 2019

Kommunikationsplanen för Teknisk-naturvetenskaplig fakultet är kort och kärnfull och nu även reviderad. I planen finns fakultetens riktlinjer och kärnan i dess kommunikation utarbetad av kansliets kommunikatörer tillsammans med kanslichef och dekaner.

Ingrid Söderbergh och Anna-Lena Lindskog, kommunikatörer på Teknisk-naturvetenskaplig fakultet, till er tjänst.

Foto: Mattias Pettersson

Alla medarbetare och chefer i en organisation kommunicerar på ett eller annat sätt. I kommunikationsplanen hittar du bland annat budskap, målgrupper, kanaler och ansvarsfördelning.

I år lägger fakulteten ett särskilt kommunikationsfokus på forskning/utbildning inom områdena:

*Artificiell intelligens
*Hållbarhet
*Europa (Umeå universitets tema 2019)

Hör av dig till fakultetskommunikatörerna Ingrid Söderbergh (forskning) och Anna-Lena Lindskog (utbildning) om du har funderingar eller vill diskutera kommunikation med oss.

Hör förstås också av dig om du har heta nyhetstips!

Kommunikationsplan för Teknisk-naturvetenkaplig fakultet 2019

Att kolla in:

Nyhetsbrev

TN Veckonytt: Varje fredag skickas ett nyhetsbrev ut till alla anställda vid fakulteten. Här samlas veckans alla nyheter, pressmeddelanden och utlysningar.

Teknisk-naturvetenskaplig fakultet finns på två olka sociala medier.

Facebook: https://www.facebook.com/TeknatUmu/

Twitter: @TeknatUmu