Samordnare till företagsforskarskola för samverkan och innovation

15 december 2020

Ytterligare en samordnare till universitetets företagsforskarskola för samverkan och innovation söks. Uppdraget är på 30 procent av heltid och löper från 1 mars 2021 till 28 februari 2024, med möjlighet till förlängning.

Som samordnare kommer du ingå i ett team bestående av föreståndaren för Företagsforskarskolan, ytterligare en samordnare, en kommunikatör och en ekonom.

Det är ett litet men dynamiskt team där alla har ett starkt engagemang för samverkansfrågor och där du som samordnare kommer ha en viktig roll. Du arbetar på föreståndarens uppdrag och har som huvuduppgift att arbeta med Företagsforskarskolans löpande verksamhet.

En central del av uppdraget inkluderar administrativa uppgifter, till exempel att administrera avtal, organisera teamsytor, samt att bistå föreståndaren i arbetet med arbetsmöten och styrgruppsmöten. I arbetet ingår även att tillsammans med teamet planera och genomföra kurser och workshops.

Kontaktpersoner

Vid frågor om Företagsforskarskolan, eller uppdraget som samordnare, kontakta föreståndare Patrik Rydén, 090-786 95 62, patrik.ryden@umu.se eller kanslichef Åsa Boily, 090-786 63 76, asa.boily@umu.se.

What do you want to do ?
New mail

Redaktör: Lena Åminne