Välkommen till konferensen Social innovation i norr

23 september 2020

7 oktober genomförs den årliga konferensen Social innovation i norr som i år har tema "Social innovation för barn och unga".

Onsdag 7 oktober, kl. 10:00 – 15:00, Plats: Digitalt

Under dagen får du möjlighet att utbyta erfarenheter och lära dig mer om nytänkande verksamheter, metoder, tjänster med mer som bidrar till ett socialt hållbart samhälle samt ta del av forskning som anknyter till ämnet. Konferensen vänder sig till alla intresserade inom civilsamhälle, myndigheter, akademi och näringsliv.

Social innovation i norr är en mötesplats i form av en årlig konferens som tillsammans organiseras av Mötesplats social innovation vid Umeå universitet och Luleå tekniska universitet samt Coompanion i samarbete med kommunerna i Umeå, Skellefteå och Luleå.

Läs mer om programmet och anmälan

Finns även som event på Facebook

Redaktör: Per Melander