Nominera ledamöter till fakultetens kommittéer

9 juni 2021

Fakultetens anställda inbjuds att nominera ledamöter till fakultetens fyra kommittéer för mandatperioden 1 januari 2022 - 31 december 2025. Nomineringar kan göras nu och fram till den 28 juni.

Vid årsskiftet löper mandatperioden ut för ledamöterna i fakultetens fyra kommittéer: Anställningskommittén, Forskningskommittén, Kommittén för utbildning på forskarnivå och Utbildningskommittén.

Nomineringar görs anonymt via en websurvey (länk nedan) och för den/de du nominerar ska namn, institution och eventuell motivering anges. Du kan välja att nominera flera kandidater till varje kommitté. De som nomineras ska ha en tillsvidareanställning som lärare vid Fakulteten för naturvetenskap och teknik och kommittéarbetet bedrivs på svenska.

Ledamöterna utses av fakultetsnämnden den 29 september.

Vad gör våra kommittéer?

Läs en artikel om kommittéernas arbete

Om nomineringen – gör så här:

Nomineringslänken är öppen från och med i dag till och med den 28 juni och har du frågor kan du vända dig till Åsa Boily på Kansliet för teknik och naturvetenskap.

Till websurvey