Utbildningsbuffé – en utbildningsmässa

27 mars 2023

Hungrig på kunskap? Med den frågan hälsas alla välkomna till Humanistiska fakultetens Utbildningsbuffé. Det är en mässa för alla som är nyfiken på universitetsstudier inom humanistiska ämnen som t.ex. språk, historia, kreativt skrivande, slöjd, m.m.

Foto:

Onsdag 29 mars, kl. 11:00-13:00, Lindellhallen

Även en mässa för de som redan studerar vid universitetet och ska välja valbar kurs i sitt program, komplettera sitt program med en kurs eller som bygger sin utbildning med fristående kurser.

Här får man information om våra kurser och program, både de som ges på campus och de som kan läsa på distans.

Möjlighet ges att träffa studievägledare och studenter från de olika ämnena, få information och ställa frågor.

Vi bjuder på kaffe!

Kontakt: Gisela Taube-Lyxzen, studievägledare vid Institutionen för språkstudier

Redaktör: Per Melander