Invigning av Common Ground, interaktiv fokusmiljö

24 februari 2017

Alla medarbetare och studenter vid Medicinska fakulteten hälsas välkomna till invigningen av Common Ground, den nya interaktiva fokusmiljön - den 3 mars, i entréhallen nedanför Medicinska biblioteket, by 6M. Det blir invigningstal, mingel, semlor och namntävling.

Vid invigningen deltar Hans Adolfsson, rektor, Anders Fällström, vicerektor, och Birgitta Bernspång, vice dekan för utbildning, Medicinska fakulteten. Det blir visning av och information om hur den interaktiva fokusmiljön kommer att kunna nyttjas av anställda och studenter.

Datum: 3 mars
Tid: 12.30 - ca 14.00
Plats: Entréhallen nedanför Medicinska biblioteket, byggnad 6M
Fokusmiljön är utrymmet utanför hörsal Betula och i det anslutande pausrummet.

Common Ground är en av de tre fokusmiljöer som universitetet har satsat på. Syftet är att skapa platser där studenter, lärare, forskare och samarbetspartners kan samlas kring gemensamma frågeställningar.

Namntävling

Ta chansen att också föreslå namn på det mindre pausrummet som finns i direkt anslutning till den öppna fokusmiljön.

Medicinska fakulteten bjuder kaffe och mini-semlor.

Hjärtligt välkomna!

Common ground, interaktiv fokusmiljö