Utvärdering av Hälsa på campus hösten 2017

21 september 2017

Den 13 september arrangerades "Hälsa på campus", då medarbetare och studenter erbjöds kostnadsfria aktiviteter och föreläsningar inom hälsa och friskvård. Nu går det att lämna synpunkter på dagens koncept och innehåll via en webbenkät.

Foto:

Projektet "Hälsa på campus" (tidigare Studentsportardagen) är en del i en satsning på hälsa och friskvård vid Umeå universitet.

Ambitionen hos arrangörerna – Idrottshögskolan och medspelare – är att dagen hädanefter ska genomföras en gång per termin (onsdag i vecka 37 samt fettisdagen på våren) och ha olika teman.

För att arrangörerna ska kunna fortsätta utveckla "Hälsa på campus" kan nu medarbetare och studenter lämna synpunkter på koncept och innehåll via en webbenkät. Utvärderingen tar bara omkring 2 minuter att fylla i.

Till webbutvärderingen Hälsa på campus