Påverka universitetets framtida IT-tjänster

28 november 2018

Just nu pågår arbete med att se över och förbättra vissa av universitetets IT-tjänster för medarbetare. Till våren kommer universitetet att se över mobiltelefoniavtalet och framöver även samarbetstjänster. Inför detta behöver IT-enheten veta vad medarbetarna tycker om befintliga IT-tjänster och vilka behov som finns för framtida tjänster.

Var med och påverka universitetets framtida IT-tjänster genom att besvara IT-användarundersökningen. Dina åsikter och kommentarer är viktiga. Det tar cirka 15 minuter av din tid och du har nu möjlighet att svara fram till och med 14 december (svarstiden har förlängts). Dina svar är helt anonyma.

Resultatet av användarundersökningen kommer att publiceras på intranätet Aurora.

Genom att svara på IT-användarundersökningen bidrar du till att IT-tjänsterna utvecklas i den riktning som verksamheten behöver. Undersökningen finns både på svenska och engelska. Klicka på någon av länkarna nedan för att komma till den webbaserade IT-användarundersökningen.

Svensk version: Umeå universitet - IT-användarundersökning 2018

Tack för din medverkan