Ett nytt visions- och strategiarbete för universitet 2020-2025

15 augusti 2018

Ett arbete har påbörjats med att ta fram en ny vision och strategi för Umeå universitet. Alla medarbetare vid Medicinska fakulteten har möjlighet att svara på ett antal frågor som ska stimulera till reflektion och diskussion. Enkäten är öppen till och med 28 september.

Umeå universitet 2020 - vision och mål, fastställdes 2012 och närmar sig sitt slutår.

Som start för arbetet med att ta fram en ny vision och strategi har universitetsledningen formulerat ett antal frågor som förhoppningsvis ska stimulera till reflektioner och diskussioner om vad som definierar Umeå universitet och vart universitetet ska nå under de kommande åren.

Du som arbetar vid Medicinska fakulteten bjuds in att ge dina synpunkter via en enkät och den kommer att vara öppen mellan 15/8-28/9.

Era svar kommer att utgöra ett underlag som tillsammans med reflektioner från institutioner och fakulteten kommer att levereras till planeringsenheten senast 17/10.

Enkät visions- och strategiarbete

Redaktör: Lena Åminne