Sommarhälsning från dekanerna vid humanistiska fakulteten

22 juni 2021

Dekanen Åsa Karlsson Sjögren och prodekanen Torkel Molin önskar alla medarbetare en skön sommar.

Åsa Karlsson Sjögren, dekan för humanistiska fakulteten, och Torkel Molin, prodekan för humanistiska fakulteten.

Foto: Per Melander

For english version hit button up right

När det i mars 2020 stod klart att vi var tvungna ställa om och många av oss fick börja jobba hemifrån, var det svårt att föreställa sig att vi efter vårterminen 2021 fortfarande skulle vara kvar i samma situation.

Men så är det och allteftersom har olika anpassningar och nya arbetssätt tillämpats, som gjort att mycket ändå kunnat fungera. Och detta inte minst tack vare storartade insatser av alla som arbetar på våra olika enheter och institutioner.

Det är något vi bara kan konstatera och samtidigt säga: fantastiskt bra jobbat och stort tack! Vi önskar därför alla medarbetare en skön och välförtjänt vila under semestertiden och hoppas att våra arbetsliv hädanefter snart ska fyllas av alltmer riktiga fysiska möten, rörelse och liv.

Åsa Karlsson Sjögren, dekan

Torkel Molin, prodekan