Närmare IT-support för dig inom universitetsförvaltningen

24 april 2024

Nu kan alla medarbetare som jobbar inom universitetsförvaltningen vid Umeå universitet få IT-support på plats i Förvaltningshuset. Under särskilda tider måndag till och med torsdag öppnar ITS dörrarna för drop-in-besök i den nya lokalen som finns på plan 2 i Förvaltningshuset.

Vid sidan av ITS Servicedesk nya lokaler vid Infocenter och som ett led i att leverera ännu mer kvalitativ IT-support öppnar nu ITS en särskild lokal för alla medarbetare inom universitetsförvaltningen. Lokalen finns på plan 2 i Förvaltningshuset https://link.mazemap.com/5wNHKd5U, samma våningsplan som Förvaltningsfiket och har drop-in-öppet måndag till och med torsdag.

Öppettider för drop-in är:

Måndagar och torsdagar: kl 13.00 – 14.00

Tisdagar och onsdagar: 8.30 – 9.30

Mer stöd

De tider IT-supporten inte har öppet finns hjälp att få via ITS Servicedesk i Infocenter, via webbformulär eller telefon. Ni kan även boka tid för besök under andra tider via www.umu.se/servicedesk