Startsidan anpassas utifrån ditt val, men gemensamma nyheter och gemensamt innehåll syns alltid för alla.
Du kan när som helst ändra ditt val genom att klicka på "Anpassat innehåll för" i sidhuvudet.
OBS! Om denna ruta inte stängs när du klickar på knappen, ladda om sidan och klicka på knappen igen. Vi felsöker detta problem.
Om du väljer ”Jag besöker som gäst” kommer enbart gemensam information visas. Läs mer om anpassat innehåll
Aurora
Här finns information och instruktioner som beskriver hur du kommer igång med att ringa i Teams efter att din telefoni flyttats dit.
Kort video om hur du ringer i Teams, var du hittar samtalsinställningar och hur du hänvisar samtal när du inte vill vara tillgänglig. Slå på undertexter genom att klicka på cc-knappen.
Foto:
När din telefoni är flyttad kommer inkommande samtal direkt till Teams.
Normalt tar det cirka fyra timmar innan du ser knappsatsen för att kunna slå telefonnummer i Teams. Det kan dock dröja upp till 24 timmar innan knappsatsen dyker upp.
Om knappsatsen inte dyker upp, testa att starta om din dator. Om det har gått mer än 24 timmar sedan flytten slutfördes och knappsatsen ännu inte dykt upp - lägg ett ärende till Servicedesk.
I kalendariet finns flera webinarier om teamstelefoni
Samtalsinställningar i Teams, Manual
Hänvisa samtal i Teams, Manual
Vanliga frågor och svar om Teamstelefoni